سایت آگهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با توجه به این که امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین دسترسی افراد به اینترنت، طراحی سایت تبلیغاتی یکی از نیازهای کسب و کارها می باشد. هر چقدر که تعداد کسب و کار افزایش پیدا کند نیاز بشر به تبلیغات هم بیشتر خواهد شد.

در گذشته افراد توجه زیادی به تبلیغات نداشتند اما همانطور که گفته شد با افزایش کسب و کار نیاز خود را در تبلیغات دیدند. روش های زیادی برای تبلیغات وجود دارد که می توان نام برد اما بهترین روشی که می توان نام برد کمک گرفتن از شرکت های تبلیغاتی و همینطور طراحی سایت می باشد.

این نوع روش تبلیغاتی در مدت زمان کوتاهی در بین صاحبان مشاغل اهمیت زیادی پیدا کرده و طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کرده است. بسیاری از مشاغل و صاحبان مشاغل آنلاین تمایل زیادی به راه اندازی و طراحی وب سایت دارند.

سایت های آگهی یا نیازمندی ها با هدف خرید و فروش دستگاه های مختلف، ارائه خدمات و یا حتی یافتن مشاغل مختلف طراحی شده اند. با توجه به اپلیکیشن های زیاد و البته کم هزینه بودن این سایت ها، وب سایت های درج آگهی با استقبال خوبی مواجه شده و اغلب کاربران زیادی دارند.

برای مثال می توان به سایت آگهی اول یعنی ebay اشاره کرد. eBay اولین سایت آگهی و حراج آنلاین در جهان است که در سال 1995 تاسیس شد و اکنون به بزرگترین وب سایت در این زمینه تبدیل شده است.

در ایران دو سایت قدرتمند که در این زمینه فعالیت می کنند سایت دیوار و شیپور هستند. با درج آگهی های مختلف در این وب سایت ها می توانید به راحتی کالا یا خدمات خود را بفروشید و از امکانات فراوان این سایت ها استفاده کنید.

هدف از طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی چیست؟

هدف از طراحی سایت جذب مشتری و افزایش درآمد از طریق دنیای مجازی و اینترنت می باشد. در با طراحی سایت تبلیغاتی سئو و بهینه سازی آن اهمیت زیادی دارد و حرف اول را می زند.

شما باید رتبه خوبی داشته باشید تا دیگران شما را تبلیغ کنند. برای این گونه سایت ها باید از طراحی خاص و برنامه نویسی خاص استفاده شود که بر اساس نیاز مشتری و قابلیت های یک سایت تبلیغاتی و نیاز تغییر می کند.

پاسخ به این سوالات نشان می دهد که تا چه حد توانسته اید مخاطب را به سایت خود جذب کنید. زمانی می توانید به این سوالات پاسخ مثبت دهید که طراحی سایت تبلیغاتی خود را به صورت اصولی اجرا کرده باشید. هدف اصلی شما از طراحی این نوع وب سایت ها می تواند جذب مشتری بیشتر و همچنین تبلیغات باشد، پس باید وب سایت مفیدی داشته باشید تا مشتریان بیشتری از آن بهره مند شوند.

انواع سایت تبلیغاتی

در طراحی وب سایت تبلیغاتی داشتن ایده های متفاوت و ناب می تواند در جذب مخاطب بهتر عمل کند. ابتدا باید نیازهای مخاطبان و کاربران سایت های تبلیغاتی مورد ارزیابی قرار گیرد و سپس ظاهر و کاربری سایت را با توجه به آنها تنظیم کنیم. 

دو نوع سایت تبلیغاتی وجود دارد. در دسته اول این سایت ها، کاربر برای درج آگهی نیاز به ثبت نام و پرداخت حق انتشار آگهی بر اساس نوع آگهی برای نمایش دارد. به عنوان مثال، اگر کاربری بخواهد تبلیغش در صفحه اول نمایش داده شود، باید هزینه بیشتری بپردازد.

اما در دسته بندی های دیگر این سایت ها نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نیست و در مدت زمان سایت درج آگهی رایگان است. ایجاد آگهی و تمدید آن نیازی به پرداخت هزینه ای ندارد و کاربر تنها نیاز به ایجاد حساب کاربری و تمدید آگهی در بازه های زمانی معین بر اساس نیاز خود دارد.

شما می توانید با ارائه پیشنهادهای متفاوت و جذاب به مخاطبان سایت خاص خود را داشته باشید و به گونه ای متفاوت عمل کنید. برای مثال داشتن سایتی برای فروش بک لینک، سفارش رپورتاژ آگهی و سایت هایی از این دست می تواند مخاطبان بیشتری را برای شما جذب کند.





:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : یک شنبه 2 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی